Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında bugün oynanacak Fenerbahçe - Galatasaray derbisi öncesi her iki takım da maçın oynanacağı Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'ne geldi.
Fenerbahçe ve Galatasaray takımları, karşılaşmanın başlamasına yaklaşık 1,5 saat kala stada giriş yaptı. Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek ve Sarı-kırmızılı yöneticiler de maçı izlemek için özel bir minibüsle stadı geldi. - İstanbul
Son Dakika › Güncel › Fenerbahçe ve Galatasaray Takımları Stada Giriş Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.