Adana'da KESK'in Ankara'da düzenleyeceği 4+4+4 eylemi için yola çıkan ve polise mukavemet ettiği için gözaltına alınan 74 kişi serbest bırakıldı.
Edinilen bilgiye göre olay, TAG otoyolunda meydana geldi. İddiaya göre, dün gece saat 24.30 sıralarında bugün ve yarın Ankara'da KESK tarafından düzenlenecek olan 4+4+4'ü protesto eylemine katılmak üzere Eğitim-Sen üyeleri 2 otobüsle 90 kişi yola çıktı. Adana Bölge Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü önüne gelen otobüsler polisler tarafından durdurularak kimlik kontrolü yapılmak istendi. Eğitim sen üyeleri mahkeme kararı olmadan kimlik kontrolü yapılamayacağını söyleyerek buna karşı çıktı. Polis, otobüslerin
hareket etmesine izin vermemesi üzerine 74 kişi 'Faşizme karşı omuz omuza', 'Baskılar bizi yıldıramaz' ve 'Direne direne kazanacağız' sloganları atarak protesto etti. Bunun üzerine görevliler polise mukavemet gösteren ve kimlik göstermen 74 kişiyi gözaltına aldı. Gözaltına alınan şahıslar öğle sonuna kadar emniyette kalırken, daha sonra Adli Tıp Birimi'ne sevk edildi. 74 kişi burada sağlık kontrolünden geçirildikten sonra serbest bırakıldı. Serbest bırakılan 74 kişi kendilerini adli tıp birimi önünde
bekleyen arkadaşları tarafından coşkuyla ve sloganlarla karşılandı. Gözaltına alınan bir kişi keyfi olarak gözaltına alındıklarını, Ankara'ya gitmelerinin engellenmeye çalışıldığını ancak kimsenin bunu engelleyemeyeceğini söyledi. Bu arada polis birim önünde geniş güvenlik önlemleri aldı. - ADANA
Son Dakika › Güncel › Gözaltına Alınan 74 Kişi Serbest Bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.