Zonguldak'ın Ereğli ilçesi Belediyesinin 2017 yılı Kasım ayı olağan meclis toplantısının ilk oturumu yapıldı.
Kdz. Ereğli Belediye Meclisi Kasım ayı olağan toplantısının ilk oturumu AKM'de, Belediye Başkanvekili Esra Alpago başkanlığında gerçekleşti.
Belediye Başkanı Hüseyin Uysal'ın 3.Turizm Şürası açılış programı toplantısı nedeniyle Cumhurbaşkanlığı külliyesinde olması nedeniyle meclise Belediye Başkanvekili Esra Alpago başkanlık etti.
Alpago, gündem dışı konuşmasında 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını bir kez daha kutlayarak Cumhuriyet yürüyüşü ve Fener Alayına katılımları nedeniyle vatandaşlara teşekkür etti.
Meclis gündeminde bulunan 10 maddeden 6'sı görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi. Meclisin 2. oturumu yarın aynı yer ve saatte yapılacak. - ZONGULDAK
Son Dakika › Güncel › Kdz. Ereğli Belediyesi Meclisi Kasım Ayı Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.