Keşan ilçesinde içme ve kullanma suyuna yüzde 7 indirim yapıldı.
Belediyeden yapılan açıklamada, belediyenin her zaman vatandaşın yanında olduğu belirtildi.
Açıklamada, "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla, Keşan'ımızda da içme ve kullanma suyunda direkt faturaya yansıyacak yüzde 7 indirim yapıyoruz. Keşan Belediyesi olarak her zaman vatandaşımızın yanında olmaya devam edeceğiz." ifadeleri kullanıldı.
Son Dakika › Güncel › Keşan'da suya yüzde 7 indirim yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.