Orman İşletme'nin sosyal tesislerinin deposu yandı
İZMİT(Kocaeli), (DHA) - İZMİT'te, Orman İşletme Müdürlüğü'nün sosyal tesislerinin deposunda elektrik kontağı sonucu yangın çıktı. Binada bulunanlar dışarı çıkarken, itfaiye ekipleri yangını söndürdü.
Bugün öğle saatlerinde, İzmit Kadıköy Mahallesi'nde bulunan Orman İşletme Müdürlüğü Sosyal Tesisleri'nin deposunda elektrik kontağı sonucu yangın çıktı. Binada bulunanlar dışarı çıkarken, itfaiyeye haber verildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürdü. Yangında tesislerde hasar oluşurken, soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › Kocaeli - Orman İşletme'nin Sosyal Tesislerinin Deposu Yandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.