Manisa Otomobiliyle Refüje Çıkan Alkollü Sürücü Polise Zor Anlar Yaşattı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa Otomobiliyle Refüje Çıkan Alkollü Sürücü Polise Zor Anlar Yaşattı

08.06.2017 19:45

Manisa'nın Turgutlu ilçesinde, otomobiliyle kavşakta refüje çıkan 30 yaşındaki alkollü sürücü K.D. (Kazım Demir), polise zor anlar yaşattı.

Manisa'nın Turgutlu ilçesinde, otomobiliyle kavşakta refüje çıkan 30 yaşındaki alkollü sürücü K.D. (Kazım Demir), polise zor anlar yaşattı. Direksiyon başında sızdığı belirlenen sürücü, itfaiye ekiplerinin camı kırması sonucu araçtan çıkartılıp, gözaltına alınırken üzerindeki aramada 'fişek' olarak bilinen birer içimlik sarılmış 3 bonzai uyuşturucu ele geçirildi.

Bugün saat 11.00 sıralarında, 45 SA 4327 plakalı bir otomobil, İzmir-Ankara Karayolu Jandarma Kavşağı'nda refüje çıkarak durdu. Direksiyonda bir kişinin hareketsiz şekilde durduğunu farkeden çevredekiler yaralı olabileceğini düşünerek durumu polise ve sağlık ekiplerine bildirdi. Ancak, olay yerine gelen polis ekipleri, otomobilin kapılarının kiliti olması nedeniyle itfaiyeden yardım istedi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, aracın camını kırarak kapıyı açtı. Bu sırada otomobil sürücüsü K.D. kendine gelip, araçtan indi. Üzerinde yapılan aramada birer içimlik olarak sarılmış, 3 bonzai uyuşturucu ele geçirilen ve alkollü olduğu belirlenen K.D., kendisini gözaltına almak isteyen polislere direndi. Polis, K.D.'yi yere yatırıp, etkisiz hale getirdikten sonra kelepçeledi. Gözaltına alınan otomobil sürücüsü K.D., Turgutlu Devlet Hastanesi'ne götürülüp, sağmlık kontrolünden geçirildi. Polisteki, işlemleri süren K.D.'nin kaç promil alkollü olduğu açıklanmadı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Manisa Otomobiliyle Refüje Çıkan Alkollü Sürücü Polise Zor Anlar Yaşattı - Son Dakika


Advertisement