Şanlıurfa'nın Birecik İlçesi'nde, bir akaryakıt istasyonuna giren hırsız, içeride görevlisi bulunmamasından yararlanarak 50 saniye içerisinde kasada bulunan yaklaşık 5 bin lira ve ruhsatlı 1 tabancayı çaldı. Hırsızlık, güvenlik kameraları ile görüntülendi.
Karşıyaka Mahallesi'nde Bilal Atabek'e ait akaryakıt istasyonunun market bölümünde kasiyer olarak çalışan görevli, geçen hafta saat 05.00 sıralarında dışarı çıktı. Bu sırada markete gelen 20 yaşlarındaki bir kişi rafları kontrol ettiği sırada, görevlinin kasada olmadığını gördü. Bunun üzerine etrafını kontrol eden hırsız, içeride kimsenin bulunmadığını anlayınca eğilerek kasanın bulunduğu alana gitti. Burada çekmeceleri karıştıran ve kasadaki paraları alan genç, kasa bölümündeki bir tabanca ve cep telefonunu aldı. 50 saniye içerisinde hırsızlığı gerçekleştirip kasa bölümünden çıkan genç, bir süre daha rafları gözlemledikten sonra kimsenin gelmediğini fark edince marketten çıkıp kaçtı. Kısa süre sonra yerine gelen ve alışveriş yapan bir müşterinin işlemini yapan görevli hırsızlığın farkına vararak durumu polise bildirdi. İhbar üzerine markete gelen polis, parmak izi incelemesi yapıp, güvenlik kameralarına el koydu. Görüntüleri izleyen polis, şüphelinin saptanarak yakalanması için çalışma başlattı. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.
DHA(HK/İD) - Şanlıurfa/ Birecik
Son Dakika › Güncel › Marketen 50 Saniyede 5 Bin TL ve Tabancayı Çaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.