
Mersin'de jandarma ekipleri, kent genelinde eğitim gören öğrencilere yönelik trafik semineri vermeye devam ediyor.
İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, Jandarma Trafik Timleri çalışma kapsamında 250 okulda 11 bin 169 öğrenciye trafik semineri verdi.
Seminerlerde öğrencilere trafik işaretleri, servis araçlarının kullanımı, karşıdan karşıya geçerken dikkat edilmesi gereken hususlar ve araç içerisinde uyulması gereken kurallara hakkında bilgi verdi.
Son Dakika › Güncel › Mersin'de öğrencilere yönelik trafik seminerleri devam ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.