İl Sağlık Müdürlüğünün uyuşturucu ile mücadele etkinlikleri kapsamında Narkotik tırının, Zonguldak'a geleceği bildirildi.
İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, İstanbul İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Narkotik tırının 30 Temmuz'da saat 17.00'de kent merkezindeki Madenci Anıtı önünde olacağı belirtildi.
Açıklamada, gelecek olan Narkotik tırının açılışı yapılmasının ardından vatandaşlara uyuşturucu ile mücadele konusunda eğitim ve bilgilendirmelerde bulunacağı kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Narkotik Tırı, Zonguldak'a Gelecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.