Mehmet Akif Ersoy ve Cevher Dudayev Mahallerinde bulunan inşaatların şantiyelerinde kalan 60 işçi, dün akşam yemeğinde makarna, köfte, çorba ve baklavadan yedi. İşçilerde bu sabahtan itibaren karın ağrısı, mide bulantısı, kusma, ishal gibi şikayetler başladı.
İşçiler, İ. Şevki Atasagun Nevşehir Devlet Hastanesi ile 2 özel hastaneye başvurdu. İşçiler yapılan tedavi sonrasında taburcu edildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › Nevşehir'de 60 İşçi Yemekten Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.