Nevşehir'de 60 İşçi Yemekten Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nevşehir'de 60 İşçi Yemekten Zehirlendi

26.08.2013 15:10  Güncelleme: 17:19

Nevşehir'de 60 inşaat işçisi, dün akşam yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesiyle devlet ve özel hastanelerin acil servislerine kaldırıldı.

Mehmet Akif Ersoy ve Cevher Dudayev Mahallerinde bulunan inşaatların şantiyelerinde kalan 60 işçi, dün akşam yemeğinde makarna, köfte, çorba ve baklavadan yedi. İşçilerde bu sabahtan itibaren karın ağrısı, mide bulantısı, kusma, ishal gibi şikayetler başladı.

İşçiler, İ. Şevki Atasagun Nevşehir Devlet Hastanesi ile 2 özel hastaneye başvurdu. İşçiler yapılan tedavi sonrasında taburcu edildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Nevşehir'de 60 İşçi Yemekten Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement