Okul güvenliği için bir araya geldiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Okul güvenliği için bir araya geldiler

Okul güvenliği için bir araya geldiler
05.09.2019 17:02

2020 eğitim öğretim yılı öncesinde ilgililerle okul güvenliği toplantısı yaptı.

2020 eğitim öğretim yılı öncesinde ilgililerle okul güvenliği toplantısı yaptı.

2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Okul Güvenliği toplantısı Vali Dr. Zülkif Dağlı Başkanlığında, Düzce KYK Konferans Salonunda, okul müdürleri, muhtarlar ve ilgili kurum yetkililerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Vali Zülkif Dağlı, gerek okullarda gerekse taşımacılıkta güvenliğin üst düzeyde sürdürülebilir şekilde sağlanması talimatını verdi. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Okul güvenliği için bir araya geldiler - Son Dakika


Advertisement