2020 eğitim öğretim yılı öncesinde ilgililerle okul güvenliği toplantısı yaptı.
2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Okul Güvenliği toplantısı Vali Dr. Zülkif Dağlı Başkanlığında, Düzce KYK Konferans Salonunda, okul müdürleri, muhtarlar ve ilgili kurum yetkililerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Vali Zülkif Dağlı, gerek okullarda gerekse taşımacılıkta güvenliğin üst düzeyde sürdürülebilir şekilde sağlanması talimatını verdi. - DÜZCE
Son Dakika › Güncel › Okul güvenliği için bir araya geldiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.