Türkiye risk haritasında vaka sayılarındaki önlemeyen artış nedeniyle uzun süredir kırmızı renkte olan Antalya'da bir grup genç, bir skandala imza attı. Muratpaşa ilçesinde koronavirüsle mücadele kapsamında uygulanan 3 günlük sokağa çıkma yasağına uymayan gençler, ilçede bulunan bir diskoda gece saatlerinde bir araya geldi.
Çalınan müzik eşliğinde doyasıya eğlenen gençlerin ne maske taktıkları ne de sosyal mesafe kuralına uydukları gözlendi. Yasakları çiğnedikleriyle kalmayıp bir de eğlence anlarını sosyal medya hesaplarından paylaşan gençler, büyük tepki çekti.
Son Dakika › Güncel › Ayıp değil mi gençler? Yasak saati diskoda buluşup, tüm kuralları hiçe saydılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.