Seka Devlet Hastanesi çalışanlarından oluşan Sağlık Korosu, 14 Mart Tıp Bayramı etkinlikleri kapsamında konser verdi.
Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı tarafından desteklenen Sağlık Korosu, ilk konserini gerçekleştirdi.
Şefliğini Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı eğitmenlerinden Nuray Polat'ın yaptığı Sağlık Korosu, Türk sanat müziği ve Türk halk müziği eserlerini seslendirdi.
Konsere, İl Sağlık Müdürü Şenol Ergüney, Seka Devlet Hastanesi Başhekimi Sadullah Kıvanç Tunç ve hastane personeli ile aileleri katıldı.
Başhekim Tunç, konseri sonunda, şef Polat'a çiçek takdim ederken, koro üyelerini de tebrik etti.
Son Dakika › Güncel › Sağlık Korosu'ndan Tıp Bayramı Konseri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.