Sancaktepeli Güreşçi Fırat Binici Türkiye Şampiyonu Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sancaktepeli Güreşçi Fırat Binici Türkiye Şampiyonu Oldu

Sancaktepeli Güreşçi Fırat Binici Türkiye Şampiyonu Oldu
16.12.2013 09:44  Güncelleme: 09:55

Türkiye Güreş Şampiyonasında serbest stilde 84 kiloda mücadele eden Sancaktepe Belediye Spor Güreşçisi Fırat Binici, Türkiye şampiyonu oldu.

Türkiye Güreş Şampiyonası'nda serbest stilde 84 kiloda mücadele eden Sancaktepe Belediye Spor Güreşçisi Fırat Binici Türkiye şampiyonu oldu.

Antalya'da bugün sona eren Türkiye Büyükler Güreş Şampiyonası'nda 84 kiloda Sancaktepe Belediye Spor adına güreşen Fırat Binici Finalde karşılaştığı Ankara Şeker Spor'dan Abdülkadir Özmen'i yenerek sikletinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu.

SANCAKTEPE BELEDİYE SPOR, TÜRKİYE 3'ÜNCÜSÜ OLDU

Serbest stilde son gün yapılan 60 ve 84 kg mücadeleleri sonunda Sancaktepe Belediye Spor, 1 altın ve 2 bronz madalya ile Ankara Aski ve Ankara Şeker Spor'un ardından takım halinde serbest stilde Türkiye üçüncüsü oldu. Takımımızın üçüncülük kupası yapılan kupa seremonisi ile Güreş Takımı Teknik Direktörü Metin Başdemir'e verildi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sancaktepeli Güreşçi Fırat Binici Türkiye Şampiyonu Oldu - Son Dakika


Advertisement