Şanlıurfa'da, bugün dağıtımı yapılan sütlerden içen 29 öğrencinin çeşitli şikayetlerle hastanelere başvurduğu bildirildi.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Türkiye genelinde uygulanan 'Okul Sütü Akıl Küpü' projesi kapsamında Şanlıurfa'da da süt dağıtımının devam ettiği belirtilerek, şu ifadelere yer verildi:
"Bugün ilimizde dağıtımı yapılan sütlerden içen 29 öğrencimiz çeşitli şikayetlerle başvurdukları hastanelerde gözlem altına alınmışlardır. Bu saat itibariyle il genelindeki hastanelerimizde gözlem altında bulunan herhangi bir öğrencimiz bulunmamaktadır. Hastanelerimize başvuran öğrencilerin içtiği sütlerden numuneler alınmış olup laboratuar incelemeleri yapılmak üzere ilgili kurumlara gönderilmiştir."
(HK/AAA) - Şanlıurfa
Son Dakika › Güncel › Şanlıurfa'da 29 Öğrenci Sütten Hastanelik Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.