Seyhan Nehri'ne Giren İki Kişi Kayboldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Seyhan Nehri'ne Giren İki Kişi Kayboldu

05.08.2012 18:15

Adana'da, Seyhan Nehri'ne giren iki kişi kayboldu.

Adana'da, Seyhan Nehri'ne giren iki kişi kayboldu.

Alınan bilgiye göre, kimliği henüz belirlenemeyen iki kişi, merkez Yüreğir ve Seyhan ilçelerini birleştiren Regülatör Köprü'nün ayaklarında bir süre yüzdükten sonra kayboldu.

Olay yerine çağrılan Adana Emniyet Müdürlüğü Sualtı Arama ve Kurtarma ekipleri, kayıp iki kişiyi bulmak için çalışmalara başladı. Arama ve kurtarma ekiplerinin de çalışmaları devam ediyor.

Muhabir: Ömer Yıldız

Yayıncı: Selçuk Aval - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Seyhan Nehri'ne Giren İki Kişi Kayboldu - Son Dakika


Advertisement