Adana'da, Seyhan Nehri'ne giren iki kişi kayboldu.
Alınan bilgiye göre, kimliği henüz belirlenemeyen iki kişi, merkez Yüreğir ve Seyhan ilçelerini birleştiren Regülatör Köprü'nün ayaklarında bir süre yüzdükten sonra kayboldu.
Olay yerine çağrılan Adana Emniyet Müdürlüğü Sualtı Arama ve Kurtarma ekipleri, kayıp iki kişiyi bulmak için çalışmalara başladı. Arama ve kurtarma ekiplerinin de çalışmaları devam ediyor.
Muhabir: Ömer Yıldız
Yayıncı: Selçuk Aval - ADANA
Son Dakika › Güncel › Seyhan Nehri'ne Giren İki Kişi Kayboldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.