Silifke'de 14 Öğrenci Sütten Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Silifke'de 14 Öğrenci Sütten Hastanelik Oldu

Silifke\'de 14 Öğrenci Sütten Hastanelik Oldu
04.05.2012 15:44

Mersin'in Silifke İlçesi'nde bugün okullarında dağıtılan sütten içen 14 öğrenci zehirlenme şüphesiyle götürüldükleri hastanede tedaviye alındı.

Mersin'in Silifke İlçesi'nde bugün okullarında dağıtılan sütten içen 14 öğrenci zehirlenme şüphesiyle götürüldükleri hastanede tedaviye alındı. Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü 'Okul Sütü Programı' kapsamında Silifke İlçesi'ne Taşucu Seyfettin Tatoğlu İlköğretim Okulu'nda süt dağıtımı yapıldı. Sütten içen 14 öğrenci mide bulantısı ve kusma şikayeti ile Silifke Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedaviye alındı.

Öğrencilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Silifke'de 14 Öğrenci Sütten Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement