Şırnak Valiliği, örgütten kaçarak güvenlik güçlerine teslim olan PKK'lılarla ilgili açıklama yaptı. 2 Eylül ile 15 Aralık 2013 tarihlerini kapsayan açıklamada, "PKK içerisinde faaliyet yürütmekte iken örgütten kaçarak Kuzey Irak bölgesel yönetimine sığınan KDP görevlilerince Habur Hudut Kapısı'nda Emniyet Amirliğine teslim edilen şahısların sayısı 12'si kadın toplam 66 kişi oldu. Teslim olan tüm şahıslar hakkında bilgi adli makamlarca yürütmektedir" denildi. - Şırnak
Son Dakika › Güncel › Şırnak'ta 3.5 Ayda 66 PKK'lı Teslim Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.