Cumhurbaşkanı Erdoğan, çiftçilerle bir araya geldi, neden başkanlık sistemini istediği anlattı: Türkiye, başkanlık sistemine geçtiğinde kim ölür, kim kalır? Biz sistemimizi idari anlamda reforme etmek zorundayız.
Son Dakika › Güncel › Sistemde İdari Reform Yapmamız Gerekiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.