Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü, Oğlu Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü, Oğlu Hastaneye Kaldırıldı

Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü, Oğlu Hastaneye Kaldırıldı
06.03.2013 21:08

İzmir'in Bornova İlçesi'nde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Cennet Kuşçuoğlu hayatını kaybetti, hastaneye kaldırılan oğlu Mustafa Kuşçuoğlu ise tedaviye alındı.

İzmir'in Bornova İlçesi'nde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Cennet Kuşçuoğlu hayatını kaybetti, hastaneye kaldırılan oğlu Mustafa Kuşçuoğlu ise tedaviye alındı.

Atatürk Mahallesi 836 Sokak'ta yaşayan Cennet Kuşçuoğlu (67) ile oğlu Mustafa Kuşçuoğlu'dan (48) haber alamayan yakınları durumu, polise bildirdi. İhbar üzerine eve giden polis, saat 14.00 sıralarında, yakınları ile daireye girdi. Evde anne ve oğulun hareketsiz yattığını gören polis, olay yerine sağlık ekiplerini çağırdı. Acil yardım ekiplerince yapılan kontrolde, Cennet Kuşçuoğlu'nun öldüğü belirlendi. İlk müdahalesi yapılan Mustafa Kuşçuoğlu ise ambulansla Ege Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırılıp, tedaviye alındı. Ekiplerin ilk incelemesine göre anne ve oğulun sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlendi. Evdeki incelemelerin ardından Cennet Kuşçuoğlu'nun cesedi otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - İzmir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Sobadan Zehirlenen Kadın Öldü, Oğlu Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika


Advertisement