Son dakika haberleri... Meram'da Kovid-19 denetimi yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Son dakika haberleri... Meram'da Kovid-19 denetimi yapıldı

20.10.2020 15:59  Güncelleme: 16:47

Son dakika gündem haberi: Konya'nın Meram ilçesinde, "Sağlık İçin Hepimiz İçin" sloganıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile mücadele kapsamında denetim gerçekleştirildi.

Konya'nın Meram ilçesinde, "Sağlık İçin Hepimiz İçin" sloganıyla yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile mücadele kapsamında denetim gerçekleştirildi.

Meram Kaymakamı Resul Çelik, İçişleri Bakanlığının talimatı doğrultusunda ilçe merkezinde Kovid-19 denetimine katıldı. Toplu taşıma araçlarında vatandaşlarla görüşen Çelik, salgına karşı mücadele konusunda bilgilendirmede bulundu.

Kovid-19 salgınının etkisiz hale getirilmesi için tedbirlere uyulması gerektiğine dikkati çeken Çelik, vatandaşlardan sosyal mesafe, maske ve hijyen kurallarına uymasını istedi.

Araç sürücülerini de uyaran Çelik, denetimlerin aralıksız süreceğini belirtti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Son dakika haberleri... Meram'da Kovid-19 denetimi yapıldı - Son Dakika


Advertisement