Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Yıldırım Demirören ve şike soruşturması kapsamında daha önce gözaltına alınan TFF yöneticisi Ufuk Özerten İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın'ı ziyaret etti. Özerten, Fenerbahçe- Galatasaray derbi maçının Cumartesi günü oynanmasına katkılarından dolayı teşekkür ettiklerini söyledi.
TFF Başkanı Yıldırım Demirören ve TFF yöneticisi Ufuk Özerten, saat 14.30 sıralarında Vatan Caddesi'nde bulunan İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne geldi. İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın'ın yanında yaklaşık 30 dakika kalan Demirören ve Özerten saat 15.00'te emniyetten ayrıldı. Emniyet çıkışında basın mensuplarının sorularını Özerten yanıtladı. Özerten ziyaretle ilgili olarak "Sayın valimize nezaket ziyaretinde bulunduk. Fenerbahçe - Galatasaray maçının cumartesi günü oynanmasına katkıları oldu.
Kendilerine teşekkür etmek istedik. Nezaket ziyaretiydi hepsi bu" dedi. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Tff Başkanı Demirören, Çapkın'ı Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.