Tire 1922 Bolu'da Kampa Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tire 1922 Bolu'da Kampa Girdi

03.05.2016 12:02

Spor Toto 3'üncü Ligi 1'inci Grup'ta perşembe günü deplasmanda Zonguldak Kömürspor'la oynayacağı play off ilk maçına odaklanan Tire 1922, Bolu'da kampa girdi.

Spor Toto 3'üncü Ligi 1'inci Grup'ta perşembe günü deplasmanda Zonguldak Kömürspor'la oynayacağı play off ilk maçına odaklanan Tire 1922, Bolu'da kampa girdi.

Teknik direktör İskender Eroğlu, yarın Zonguldak'a geçip son hazırlıkları yapacaklarını belirterek, "Hedefimiz 9 Mayıs'ta evimizde oynayacağımız ikinci maç öncesi deplasmandan avantajlı bir skorla dönmek. Rakibimiz de play off'a kalarak iyi bir takım olduğunu gösterdi. Dört gözle bu karşılaşmayı bekliyoruz" dedi. Takımda sakat ya da cezalı oyuncu bulunmadığını sözlerine ekleyen İskender Eroğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Herşeyimizle Zonguldak Kömürspor randevusuna hazırız. Bu sezon rakibimizi evimizde 3-2, deplasmanda 2-1 mağlup etmeyi başardık. Ancak play off'lar çok farklı olur. Rakibin gücünü biliyoruz, yine yenmek için mücadele edeceğiz. Keyifli bir karşılaşma olacağını düşünüyorum. Deplasmanda atacağımız goller çok önemli. Stratejimizi belirleyip galibiyet arayacağız." - İzmir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Tire 1922 Bolu'da Kampa Girdi - Son Dakika


Advertisement