Türkiye ile Ürdün arasında "Teknik İşbirliği Anlaşması" imzalandı.
Anlaşma, temaslarda bulunmak üzere Ürdün'de bulunan Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı (TİKA) Başkanı Serdar Çam ile Ürdün Planlama ve Uluslararası İşbirliği Bakanı İbrahim Saif tarafından imzalandı.
Ürdünlü Bakan Saif, yaptığı konuşmada, Türkiye'nin tarih boyunca bölgeye ve Ürdün'e yaptığı katkılara işaret ederek, imzalanan anlaşmanın iki ülke arasındaki ilişkileri daha da geliştireceğini belirtti.
TİKA Başkanı Çam ise imzalanan anlaşma ile iki ülke arasındaki ilişkilere katkı sağlamayı amaçladıklarını belirterek, bu yıl sonunda Ürdün'de ofis açmayı arzu ettiklerini kaydetti. Çam, "Kardeş ülkeler birbirine yardım değil, katkı sağlar. TİKA, bu bağlamda birçok ülkeye katkı sağlamıştır ve sadece gelişmekte olan ülkelerde değil gelişmiş ülkelerde de projeler yürütmektedir" diye konuştu. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Türkiye ile Ürdün Arasında 'Teknik İşbirliği Anlaşması' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.