Uşak'ta Polisten Kandil Çikolatası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak'ta Polisten Kandil Çikolatası

Uşak\'ta Polisten Kandil Çikolatası
06.06.2013 02:12

- UŞAK'ta, Miraç Kandili'nde polis vatandaşlara çikolata ikramında bulundu.

- UŞAK'ta, Miraç Kandili'nde polis vatandaşlara çikolata ikramında bulundu.

Taksim Gezi Parkı eylemlerine destek amaçlı günlerdir devam eden gösterilerde görev alan Uşak Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şubesi polisleri, görev yaptıkları Ulucami girişinde, Miraç Kandili nedeniyle camiye gelen vatandaşlara çikolata ikramında bulundu. Türkiye'nin birçok ilindeki eylemlerde olayların yaşanmamasına rağmen Uşak'ta herhangi bir sorun çıkmaması da öne çıktı. Takdir toplayan polisler vatandaşa dağıttığı çikolata ile 'Tatlı yiyelim tatlı konuşalım' mesajı verdi. İkramı kabul eden vatandaşlar da polise teşekkür etti. - Uşak

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Uşak'ta Polisten Kandil Çikolatası - Son Dakika


Advertisement