Düzenlenen kahvaltıya katılan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, festivalin yabancı konuklar ile güzelleştiğini ifade ederek konukları Manisa'da misafir etmekten duyduğu memnuniyeti ifade etti.
Holiday Inn Express Otelde, 474. Uluslararası Mesir Festivali kapsamında ilimize gelen Ürdün Müsteşarı, Hırvatistan Büyükelçisi, Makedonya Müsteşarı, Tacikistan Müsteşarı, kardeş şehir Bosna Hersek Prijedor Belediyesi ve Tunus Monastır Belediyesi Temsilcileri kahvaltıda ağırlandı. Düzenlenen kahvaltıya Manisa Valisi Abdurrahman Savaş, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün, İl Kültür ve Turizm Müdürü Erdinç Karaköse, Manisa'yı Mesir'i Tanıtma ve Turizm Derneği Başkanı Ufuk Tanık ile birlikte protokol üyeleri katıldı. Kahvaltı sonrası Başkan Ergün yabancı konuklar ile sohbet ederek Manisa'nın tarihi hakkında bilgi verdi. Festival kapsamında ilimize gelen yabancı konuklar da UNESCO tarafından koruma altına alınan Mesir Festivali'nde bulunmaktan duydukları memnuniyeti ifade etti.
Son Dakika › Güncel › Yabancı Konuklar Kahvaltıda Ağırlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.