Yeri gelince idamın haklılık sebebi var
Erdoğan, "Demokratik Küresel Yönetişimin Uluslararası Barış ve Güvenliğe Katkısı" panelinde konuştu
BALİ (AA) – 09.11.2012 - Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, birkaç yıl önce Norveç'te silahlı saldırıda 77 kişiyi öldüren kişiye verilen 21 yıllık hapis cezasını eleştirerek, "Şu anda Avrupa'da idam kalktı ama Amerika'da kalktı mı, Japonya'da kalktı mı, Çin'de kalktı mı? Demek ki yeri geldiği zaman idamın bir haklılık sebebi de var. Kendimizi check etmemiz lazım, kendimizi tekrar adalet terazisine iyice yatırmamız lazım, yatırmamız lazım ki bu insanlık barışı huzuru bulabilsin" dedi. - ANKARA
Son Dakika › Güncel › Yeri Gelince İdamın Haklılık Sebebi Var - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.