Yol Ortasında Otomobilini Bırakarak Alışveriş Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yol Ortasında Otomobilini Bırakarak Alışveriş Yaptı

Yol Ortasında Otomobilini Bırakarak Alışveriş Yaptı
11.09.2017 11:16

Sivas’ta bir kadın sürücü, otomobilini yolun ortasına park edip markete alışveriş yapmaya gitti.

Sivas'ta bir kadın sürücü, otomobilini yolun ortasına park edip markete alışveriş yapmaya gitti. Durumu gören vatandaşlar o anları cep telefonu kamerası ile kaydetti.

Olay, Mevlana Caddesi üzerindeki Semazen Kavsağı'nda meydana geldi. Bir vatandaşın cep telefonu ile kaydettiği görüntülerde kadın şoförün otomobilini kavşağın içerisinde, yolun ortasına park ettiği görülüyor. Akan trafiğe aldırış etmeyen kadın sürücü, daha sonra markete girerek alışveriş yaptı. Görüntülerde alışverişini tamamlayan kadın şoförün elindeki poşetleri otomobilin arka koltuğuna koyduğu görülüyor. Cep telefonuyla bu anları kaydeden vatandaşlar durum karşısında şaşkınlığını gizleyemiyor. - SİVAS

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Yol Ortasında Otomobilini Bırakarak Alışveriş Yaptı - Son Dakika


Advertisement