AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Yıldırım: "Almanya, Hollanda Yöneticilerini Buradan Kınıyorum. - Son Dakika
Son Dakika Logo

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Yıldırım: "Almanya, Hollanda Yöneticilerini Buradan Kınıyorum.

15.03.2017 14:14

Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Yıldırım: "Almanya, Hollanda yöneticilerini buradan kınıyorum.

Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Yıldırım: " Almanya, Hollanda yöneticilerini buradan kınıyorum. Esasında Almanya olsun Hollanda olsun nüfusun çoğu, orada yaşayanların büyük bir kesimi Türkiye'ye karşı düşman değil, Türkiye'nin dostu ama yöneticiler, seçim olacak, fazla oy almak için oturuyorlar, yatıyorlar, kalkıyorlar Türkiye. Türkiye olmayınca işleri rast gitmiyor. Bu Türkiye ne kadar büyük bir memleketmiş, Avrupa'nın siyaseti de artık Türkiye'den belirleniyor. Bilsinler ki bunlar bizi kutlu yolculuğumuzdan döndüremezler."

Kaynak: AA

Son Dakika Politika AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Yıldırım: 'Almanya, Hollanda Yöneticilerini Buradan Kınıyorum. - Son Dakika


Advertisement