Bakan Bayraktar'ın Yeni Yıl Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Bayraktar'ın Yeni Yıl Mesajı

Bakan Bayraktar\'ın Yeni Yıl Mesajı
31.12.2012 11:03  Güncelleme: 21:05

Bakan Bayraktar, kentsel dönüşümü başarmayı, Türkiye'ye ve gelecek nesillere karşı borç bildiklerini ifade etti.

Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Bakanlık olarak kentsel dönüşümü başarmayı, Türkiye'ye ve gelecek nesillere karşı borç bildiklerini ifade etti.

Bayraktar, yayınladığı yeni yıl mesajında Çevre ve Şehircilik Bakanlığı olarak, Türkiye'nin ve Türk insanının geleceği için, büyük bir dönüşümü gerçekleştirmek üzere yola çıktıklarını ifade etti.

Bu dönüşümü vatandaşlarla birlikte, el ele vererek gerçekleştireceklerini ifade eden Bayraktar şunları kaydetti: "Başbakanımızın öncülüğünde, 5 Ekim'de İstanbul'da tüm Türkiye'yi yeniden şekillendirecek imar hareketini başlattık. 35 ilde aynı anda, dönüştüreceğimiz 3 bin 169 binanın yıkımını gerçekleştirdik. 26 Aralık'ta Sincan'da yeni bir hız kazandırdığımız dönüşümü, dalga dalga tüm Türkiye'ye yayacağız. Seferberlik ruhuyla başlatıp devam ettirdiğimiz kentsel dönüşüm çalışmalarımızla, riskli olduğu tespit edilen binaların yerine çevreyle uyumlu, enerjiyi savurmayan, estetik özellikler taşıyan ve sağlam binalar yapacağız. Bakanlık olarak, kentsel dönüşümü başarmayı, ülkemize ve gelecek nesillere karşı bir borç bilmekteyiz. Bu büyük dönüşüm hareketimizin hedeflediği yaşanabilir bir çevre ve marka şehirlerde, mutlu insanların hayat sürdüğü bir Türkiye temennisiyle, 2013 yılının şehirlerimize ve ülkemize hayırlar getirmesini diliyor, yeni yılınızı en içten duygularımla tebrik ediyorum."

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Bakan Bayraktar'ın Yeni Yıl Mesajı - Son Dakika


Advertisement