Başbakan Yıldırım, Oğuzeli'de Askerlerle Akşam Yemeğinde Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım, Oğuzeli'de Askerlerle Akşam Yemeğinde Buluştu

Başbakan Yıldırım, Oğuzeli\'de Askerlerle Akşam Yemeğinde Buluştu
01.01.2017 00:08

Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep’in Oğuzeli ilçesindeki dağıtım merkezinde askerlerle akşam yemeğinde bir araya geldi.

Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep'in Oğuzeli ilçesindeki dağıtım merkezinde askerlerle akşam yemeğinde bir araya geldi.

Başbakan Binali Yıldırım, Kilis'teki temaslarının ardından Gaziantep'in Oğuzeli ilçesindeki asker dağıtım merkezine geldi. 2016 yılının son gününde askerlere moral ziyareti gerçekleştiren Başbakan Yıldırım ve beraberindeki heyet askerlerle sohbet etti. Askerlerle akşam yemeğinde bir araya gelen Yıldırım karavanadan yemek yedi. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Başbakan Yıldırım, Oğuzeli'de Askerlerle Akşam Yemeğinde Buluştu - Son Dakika


Advertisement