Başbakan Binali Yıldırım, Gaziantep'in Oğuzeli ilçesindeki dağıtım merkezinde askerlerle akşam yemeğinde bir araya geldi.
Başbakan Binali Yıldırım, Kilis'teki temaslarının ardından Gaziantep'in Oğuzeli ilçesindeki asker dağıtım merkezine geldi. 2016 yılının son gününde askerlere moral ziyareti gerçekleştiren Başbakan Yıldırım ve beraberindeki heyet askerlerle sohbet etti. Askerlerle akşam yemeğinde bir araya gelen Yıldırım karavanadan yemek yedi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Politika › Başbakan Yıldırım, Oğuzeli'de Askerlerle Akşam Yemeğinde Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.