BURSA'nın İnegöl ilçesinde bulaşık deterjanı içen 1,5 yaşındaki Yusuf Ç., hastanede tedaviye alındı.
Olay, sabah saatlerinde Huzur Mahallesi 52'nci Sokak'taki bir evde meydana geldi. Mutfakta bulduğu bulaşık deterjanını içtiği belirlenen Yusuf Ç., fenalaşınca, ailesi tarafından İnegöl Devlet Hastanesi'ne gönderildi. Tedaviye alınan bebeğin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis, olayla ilgili inceleme başlattı.
Son Dakika › Sağlık › Bursa'da 1,5 Yaşındaki Çocuk Deterjan İçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.