Posta Çalışanları Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Posta Çalışanları Kan Bağışında Bulundu

Posta Çalışanları Kan Bağışında Bulundu
27.03.2014 17:06

Siirt PTT İl Müdürlüğünde çalışan personeller, kan bağışında bulundu.

PTT Personelleri Kızılay'a kan bağışında bulunarak örnek davranış sergiledi. Türk Kızılay'ına yapılan kan bağışı ile ilgili bilgi veren PTT Siirt İl Müdürü Abbas Akdeniz, personel ve vatandaşlarla kan bağışında bulunduk.

Kızılay Siirt Şubesinin iki gündür Müdürlüklerinde bulunduğunu açıklayan PTT İl Müdürü Abbas Akdeniz, "PTT İl Müdürlüğü ve Kızılay Müdürlüğü arasından imzalanan protokolü uyguladık. Amacımız kan bağışını yayınlaştırmak ve ülke genlinde ihtiyaç sahiplerine destek olmaktır" dedi.

Muhabir: M. Yücel DURAK

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Sağlık Posta Çalışanları Kan Bağışında Bulundu - Son Dakika


Advertisement