Bakan Kasapoğlu, İlk İftarını Öğrencilerle Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Kasapoğlu, İlk İftarını Öğrencilerle Yaptı

06.05.2019 23:55

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, ramazan ayının ilk iftarını, Ankara Cebeci Atatürk Kız Yurdu'ndaki öğrencilerle yaptı.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, ramazan ayının ilk iftarını, Ankara Cebeci Atatürk Kız Yurdu'ndaki öğrencilerle yaptı.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğüne bağlı Ankara Atatürk Kız Yurdu'nun yemekhanesinde öğrencilerle beraber sıraya girip yemeğini alan Bakan Kasapoğlu, orucunu da gençlerle birlikte açtı.

Tek tek ilgilendiği öğrencilerle sohbet eden Mehmet Muharrem Kasapoğlu, iftar sonrası öğrencilere çay ve güllaç ikram etti. Bakan Kasapoğlu, öğrencilerle hatıra fotoğrafı da çektirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Bakan Kasapoğlu, İlk İftarını Öğrencilerle Yaptı - Son Dakika


Advertisement