Başbakan Davutoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı Tebrik Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Davutoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı Tebrik Etti

15.05.2016 23:56

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ın Kulüp Başkanı Fikret Orman'ı telefonla arayarak tebrik etti.

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden Beşiktaş'ın Kulüp Başkanı Fikret Orman'ı telefonla arayarak tebrik etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Davutoğlu, Orman'ı arayarak, şampiyonluk sebebiyle Beşiktaş takımına, futbolculara, teknik heyete ve taraftarlara tebriklerini iletti.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Başbakan Davutoğlu, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı Tebrik Etti - Son Dakika


Advertisement