Bilecik'te şampiyonluğu garantileyen Fenerbahçe taraftarları sokaklarda şampiyonluk turları attı.
Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Fenerbahçe kendi evinde Çaykur Rizespor ile golsüz berabere kalarak şampiyon oldu. Şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Bilecik sokakları sarı-lacivert bayraklarla donatıldı. Kentte Fenerbahçeli taraftarlar şampiyonluk şarkıları söyleyerek tur attı.
Gecenin sonunda sarı-lacivertli taraftarlar olaysız bir şekilde dağıldı. - BİLECİK
Son Dakika › Spor › Bilecik'te Şampiyonluk Kutlaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.