
Konya Atatürk Stadı'nda oynanacak karşılaşma öncesinde Eskişehirspor takımı, maçın başlamasından yaklaşık 1.5 saat önce stada geldi. Polisin stat çevresinde yoğun güvenlik önlemi almasına rağmen, Eskişehirspor takımını taşıyan otobüsün stada girişi sırasında Galatasaraylı taraftarların bulunduğu bölümden şişe ve madeni para atıldı. Polis, anons yaparak takım otobüsüne saldıran taraftarlara uyarıda bulundu.
Fanatik
Son Dakika › Spor › Bir Grup Galatasaray Taraftarı Stada Giriş Yapan Eskişehirspor Otobüsüne Şişe ve Bozuk Para Attı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.