Süper Lig'in 3. haftasında yarın deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Bursaspor, İstanbul'a hareket etti.
Yeşil-beyazlılar, Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Paul Le Guen yönetiminde gerçekleştirilen son antrenmanla Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı.
Bursaspor kafilesi, antrenmanın ardından kara yolu ile İstanbul'a gitti.
Teknik direktör Le Guen, İstanbul'a 21 oyuncu götürdü.
Son Dakika › Spor › Bursaspor İstanbul'a Gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.