Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan maçın gerginliği karşılaşma sonrasında da devam etti.
İki takım futbolcularının soyunma odası koridorlarında da tartışmaya devam etmesi üzerine polis duruma müdahale etti. Çevik kuvvet ekipleri, iki takımın da soyunma odası önüne yerleşirken, röportaj alanında spor şubede görevli polisler yer aldı.
Son Dakika › Spor › Derbi Sonrası Güvenlik Önlemi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.