Türkiye Triatlon Federasyonu ve Didim Belediyesi'nin iş birliği ile gerçekleştirilecek Didim Triatlonu'nun mayıs ayında yapılacağı bildirildi.
Federasyondan yapılan açıklamada, yarışmanın düzenlenmesi için Didim Belediyesi ile imzaların atıldığı ve organizasyonun 1-2 Mayıs'ta düzenleneceği aktarıldı.
Didim Belediyesi'ni ziyaret eden Türkiye Triatlon Federasyonu Başkanı Bayram Yalçınkaya'nın, görüşmede belediye başkanı Ahmet Deniz Atabay'a Triatlon Antrenmanı kitabını hediye ettiği kaydedildi.
Son Dakika › Spor › Didim Triatlonu, mayıs ayında gerçekleştirilecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.