Türkiye Genç Erkek Milli Takımı, İspanya'da düzenlenen Akdeniz Eskrim Şampiyonası'nda gümüş madalya kazandı.
Türkiye Eskrim Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, Enver Yıldırım, Fatih Güneş ve Ozan Uyanık'tan oluşan Genç Erkek Milli Takımı, İspanya'nın Guadalajara kentindeki şampiyonada yapılan karışık takım müsabakalarında rakiplerini geride bırakarak finale yükseldi.
Finalde karşılaştığı İspanya'ya 30-27 yenilen Türkiye, turnuvayı 2. sırada bitirdi ve gümüş madalyanın sahibi oldu.
Yıldız ve genç kategorilerindeki sporcuların mücadele ettiği turnuvanın önceki günlerde gerçekleşen ferdi yarışmalarında da 1 altın, 1 gümüş ve 2 bronz madalya alan Türkiye, şampiyonayı 5 madalyayla tamamladı. - Ankara
Son Dakika › Spor › Eskrim: Akdeniz Şampiyonası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.