Fenerbahçe?de 52 Maç Sonra Bir İlk - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe?de 52 Maç Sonra Bir İlk

Fenerbahçe?de 52 Maç Sonra Bir İlk
18.01.2017 22:36

FutbolArena Detay - Geçtiğimiz haftasonu ligde Adanaspor'la ardından haftaiçi de kupada Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçe, bu sezon ilk kez üst üste 2 ayrı karşılaşmada bu kadar fazla gol yedi.

FutbolArena Detay - Geçtiğimiz haftasonu ligde Adanaspor'la ardından haftaiçi de kupada Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçe, bu sezon ilk kez üst üste 2 ayrı karşılaşmada bu kadar fazla gol yedi.

VİTOR PEREİRA'DAN SONRA...

Sarı-lacivertlilerde böyle bir durum en son geçen yıl Vitor Pereira döneminde yaşanmıştı. 5 Şubat 2016'da ligde Antalyaspor'a 4-2 yenilen Fenerbahçe, ardından Türkiye Kupası'nda Amedspor ile 3-3 berabere kalmıştı.

Fenerbahçe'de geçen sezon 2 maçlık bu olumsuz serinin ardından tam 9 resmi maç mağlup olmayarak, önemli bir istikrar yakalamıştı.

Kaynak: Futbolarena.com

Son Dakika Spor Fenerbahçe?de 52 Maç Sonra Bir İlk - Son Dakika


Advertisement