Fenerbahçe, koronavirüs pandemisi nedeniyle ertelenen lige yeniden başlamaya hazır.
Sarı-lacivertlilerin futbol takımına yapılan son koronavirüs testlerinin tamamının negatif çıktığı bildirildi.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Dün takımımıza, teknik ve idari kadromuza yapılan testlerin sonucu negatiftir" denildi.
Son Dakika › Spor › Fenerbahçe'de yapılan son koronavirüs testlerinin sonuçları negatif çıktı. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.