Fenerbahçe, Düzce'ye Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe, Düzce'ye Geldi

Fenerbahçe, Düzce\'ye Geldi
08.07.2013 17:28

Fenerbahçe, İstanbul'daki ilk etap çalışmalarının ardından yeni sezon hazırlık kampı için Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi

Fenerbahçe, İstanbul'daki ilk etap çalışmalarının ardından yeni sezon hazırlık kampı için Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi.

Sarı-lacivertlileri, Kaynaşlı gişelerinde yaklaşık 100 taraftar tezahüratlarla karşıladı. Taraftarlar, Fenerbahçe Teknik Direktörü Ersun Yanal, takımın kaptanları Emre Belezoğlu ve Volkan Demirel'i tezahüratlar eşliğinde otobüsten indirdi.

Yanal ve futbolculara çiçek vererek hatıra fotoğrafı çektiren taraftarlar, karşılamanın ardından Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'ne giden kafileye konvoy oluşturarak, eşlik etti.

Fenerbahçe, Düzce kampındaki ilk antrenmanını 19.00'da yapacak. - Düzce

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Fenerbahçe, Düzce'ye Geldi - Son Dakika


Advertisement