Sarıgöl Fenerbahçe Taraftarları Lokali tarafından ilçeye getirilen Fenerium TIR'ı Sarıgöl Demokrasi Parkı önünde taraftarlar ile buluştu.
TIR'da Sarı-lacivert renklerden oluşan ürünler satışa sunuldu ve Fenerbahçe taraftar kartlarının dağıtıldığını açıklayan Sarıgöl Fenerbahçe Taraftarları Lokali Başkanı İrfan Yaren, "Fenerbahçe Mobil TIR aracı sayesinde taraftarlarımızın Fenerbahçe ürünlerinden satın almalarını sağladık. Bu arada taraftar kartları verdik" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Spor › Fenerium Tır'ı Sarıgöl'de - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.