Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in beşinci haftasında Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını akşam yaptığı antrenmanla tamamladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenmanda oyuncular, maç öncesi hafif bir ter idmanı yaptı. Antrenmanın genelinde pas çalışmaları üzerinde duruldu. Antrenmana takımla birlikte başlayan Didier Drogba, ağrılarının artması üzerine çalışmayı yarıda bıraktı. Hamit Altıntop'un tedavisine ise devam edildi. Galatasaray, antrenmanın ardından Beşiktaş karşılaşmasının hazırlıklarını tamamlayarak Florya Metin Oktay Tesisleri'nde kampa girdi. - İstanbul
Son Dakika › Spor › Galatasaray'da Drogba, Antrenmanı Yarıda Bıraktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.