Galatasaray-Real Madrid Maçına Doğru - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray-Real Madrid Maçına Doğru

Galatasaray-Real Madrid Maçına Doğru
08.04.2013 17:12  Güncelleme: 17:16

Mesut Özil, Galatasaray ile yarın oynayacakları UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek final rövanş maçını kazanacaklarına inandığını söyledi.

İspanya'nın Real Madrid takımının Türk asıllı

futbolcusu Mesut Özil, Galatasaray ile yarın oynayacakları UEFA Şampiyonlar Ligi

çeyrek final rövanş maçını kazanacaklarına inandığını söyledi.

İspanyol ekibinin BJK İnönü Stadı'nda yaptığı antrenman öncesinde BJK TV'ye

açıklamada bulunan Mesut Özil, Galatasaray'ı sahalarındaki ilk maçta 3-0

yendiklerini hatırlatarak, "Şampiyonlar Ligi'nde şansımızı iyi görüyorum. Yarınki

maç çok zor olacak. Galatasaray evinde oynuyor ve taraftarları çok büyük destek

verecek. Kendi oyunumuzu oynarsak, kazanacağımızı düşünüyorum" diye konuştu.

Özil, Real Madrid Teknik Direktörü Jose Mourinho'nun kendisine çok destek

verdiğini anlatarak, şunları kaydetti:

"Jose Mourinho ile çalışmak çok güzel. Real Madrid'e gitmeden önce de onunla

çalışmak istiyordum. Şimdi birlikteyiz. Benim için dünyanın en iyi antrenörü.

Real Madrid gibi bir takımda ilk 11'de oynamak kolay değil. Mourinho bana çok

büyük destek veriyor. Ben de sahada yeteneğimle ona teşekkür ediyorum. Real

Madrid gibi bir takımda oynadığım için çok mutluyum."

Beşiktaş ile ilgili bir soru üzerine, Türkiye Ligi'ni fazla takip etmediğini

dile getiren Özil, "Arkadaşlarımdan bilgi alıyorum. Beşiktaş çok büyük bir takım,

bunu biliyoruz. Eskiden Werder Bremen'de Almeida ile birlikte oynuyordum. Arada

sırada onunla telefonda konuşuyorum. Konuştuğumuzda bana 'Beşiktaş çok büyük bir

kulüp, İstanbul'da yaşamak çok güzel' diyor. Ona da bol şans diliyorum.

Beşiktaş'a da ligde başarılar diliyorum'"ifadelerini kullandı.

İstanbul'da bulunmaktan dolayı çok mutlu olduğunu vurgulan Mesut Özil,

"Arkadaşlarım, ailem İstanbul'da yaşıyor. Arada sırada izin yapmaya geliyorum.

Maalesef izin çok kısa geçiyor, bir haftalığına gelebiliyorum" dedi.

Daha önce Beşiktaş'ta forma giyen İspanyol oyuncu Guti'nin kendisiyle ilgili

övgü dolu sözlerinin belirtilmesi üzerine Mesut Özil, "Eskiden onun maçlarını

izliyordum çünkü Real Madrid'in hastasıydım. Gittiğimde herkes beni onunla

kıyasladı. Sol ayağı mükemmeldi, çok iyi bir oyuncuydu. Hakkımdaki güzel

sözlerinden dolayı da gurur duyuyorum, ona teşekkür ediyorum" değerlendirmesinde

bulundu. - ISTANBUL

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Galatasaray-Real Madrid Maçına Doğru - Son Dakika


Advertisement