Fenerbahçe mücadelesini bir arkadaşının stada yakın ofisinde izleyen Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, gergin geçen mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
Maç bitiminde sıcağı sıcağına hakem Bülent Yıldırım'ın kararlarıyla ilgili görüşlerini belirten Hacıosmanoğlu, "Bülent Yıldırım'a teşekkür ederiz. Maçtan önce ona tek söylediğimiz de buydu. 'Çık gördüğünü çal' dedik. Ufak tefek hatalar oldu ama hiçbiri için kasıtlı diyemeyiz. Bizim Türk futbolundan beklentimiz bu. Kimseden bir şey istemiyoruz. Bizim konuşmamız üzerine çok laf söylediler. Ama biz özel bir şey istememiştik, bunu istedik. Kimse bugün hakem konuşmayacak. Bu da bizim için sevindirici" açıklamasını yaptı.
Fanatik
Son Dakika › Spor › İbrahim Hacıosmanoğlu: Bülent Yıldırım'a Teşekkür Ederiz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.