Mesut Bakkal: "Koy Verdik, Gitti" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mesut Bakkal: "Koy Verdik, Gitti"

Mesut Bakkal: "Koy Verdik, Gitti"
22.12.2012 21:14

Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, Fenerbahçe galibiyetinin ardından yayıncı kuruluş Lig TV'ye konuştu.

Kardemir Karabükspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal, Fenerbahçe galibiyetinin ardından yayıncı kuruluş Lig TV'ye konuştu. Tecrübeli teknik adam yaptığı açıklamada, "İnşallah güzel bir maç izletmişizdir. İyi oynadığımızı düşünüyorum. Galatasaray maçıyla başlayan deplasmanlardaki oyunumuz diğer deplasmanlarda da devam etti. Geriye kaçmadık hiç önde bastık. Öndeki oyuncularım hücum anlamında inanılmaz. Şansal ağabeyin deyimiyle 'Koy ver gitsin' der, biz de koy verdik gitti. Söyleyecek çok bir şey yok. Bütün çocukları tebrik ediyorum" dedi. Son olarak Mesut Bakkal, "Dersimize iyi çalıştık. Oyuncuları iyi tanıyoruz. Biz biraz daha ileri gitti ve hem defans, hem hücum yapmaya başladık. İzleyenlere keyif verdiğimizi düşünüyoruz" diyerek sözlerini noktladı.

Kaynak: Sporx.com

Son Dakika Spor Mesut Bakkal: 'Koy Verdik, Gitti' - Son Dakika


Advertisement