Galatasaray'ın yeni başkanı Mustafa Cengiz, seçim zaferini Galatasaraylılar Cemiyeti'nde kutladı.
Galatasaray'ın Olağanüstü Seçim Genel Kurulu sonucunda toplamda 1703 oy alan Mustafa Cengiz, sarı-kırmızılıların 37. başkanı oldu. Cengiz, Levent'teki Galatasaraylılar Cemiyeti'nde kazanılan seçimi kutladı. Yeni Başkan Cengiz, burada listesindeki üyelerle ve kendisine destek verenlerle biraya geldi. Sarı-kırmızılılar, marşlarla ve şarkılarla geç saatlere kadar seçim zaferini doyasıya kutladı. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Mustafa Cengiz, Zaferini Cemiyette Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.